Super Sports Blast
Tag banen og vær parat til en eksplosion! Skab din egen karakter og arbejd dig op til førstepladsen i tre af verdens populæreste sportsgrene. Forbered dig til kick-off, og spil noget fodbold, dominer tennisbanen, og spike din modstander på volleyboldbanen. Hver sport har egne dybe modi med forskellige turneringer, der skal erobres.