ZERO GUNNER 2-
Bryd igennem belejringen! ZERO GUNNER 2 er et top-down skydespil, der første gang dukkede op i spillehallerne i 2001. Spillerne kan styre tre typer angrebshelikoptere. Brug automatiske normale skud, enhedsspecifikke sekundære skud og angreb med droner, der bruger energi, til at påføre fjenden store skader. Turmarkøren er spillets største funktion. Når den aktiveres, fungerer den som spillerenhedens rotationsakse. Behersk turmarkøren, så du nemt kan håndtere angreb fra alle sider! Psikyos kendetegn med skrækindjagende effekter i kamp med hovedfjenden, iøjnefaldende animation af transformationer og mekaniske 3D-design er andre funktioner, som du skal lægge mærke til! Spillet har indstillinger, som du kan justere efter dit ønske. Vælg dit foretrukne sværhedsniveau, maks. antal liv, maks. antal fortsættelser, kontroltaster, m.m., så spillet passer lige til dig. Glem ikke den nye onlinescoringsliste! Har du det, der skal til for at blive den bedste Zero Gunner i verden? Karakterer: Comanche Sekundært skud: Partikellaser - Total tilintetgørelse venter! Droneangreb: Jernnæb - Anbring det hvor som helst! Apache Sekundært skud: Hyperpil - Eksplosive missiler! Droneangreb: Dræberabe - Utroligt destruktiv! Sekundært skud: Lille hund - Guidede missiler! Droneangreb: Hundeklynge - Giver kraftig dækning! Helikoptere: "P"-elementer oplader dine skud. "E"-elementer øger energiniveauet under droneangreb. Når enheden ikke affyrer skud, tiltrækker den selv "E"-elementer! Brug den akkumulerede energi til at starte et droneangreb! Indstillinger: Vælg mellem syv sværhedsniveauer. Antal liv kan indstilles til 1-9, og fortsættelser kan indstilles fra 0 til uendelig. To ekstra skærmfiltre, som du kan nyde. Konfigurér dine foretrukne taster til skud eller turmarkører. SCORE ATTACK: Tilstanden har et fast sværhedsniveau og antal liv. Kun for seriøse udfordrere! Indsend din højeste score, og konkurrér med spillere rundt om i verden! Onlinescoringslisten kan vises fra indstillingsmenuen.