Peggle 2
Peggle 2 er et magisk spil fyldt med hoppende bolde, magiske pløkker og mursten, der er lavet af ren, komprimeret glæde! Afprøv dit held og dine evner ved at rydde pløkker, smadre mursten og time dine skud helt rigtigt, så du får EXTREME FEVER! Opdag 5 magiske Peggle Masters, og brug deres kanaliserende kræfter på 120 baner og prøver for at smadre forventningerne og opnå pointrekorder, der overgår virkeligheden! Og når du har finpudset dine færdigheder, kan du bruge dem mod andre i Peg party-tilstand for 4 spillere eller mod en enkelt modstander i Duel-tilstand.