The Talos Principle Dyad Bundle
Denne pakke indeholder: The Talos Principle: Reawakened og The Talos Principle 2. The Talos Principle: Reawakened Træd tilbage i en verden af tankevækkende gåder, filosofiske intriger og betagende billeder med The Talos Principle: Reawakened. Denne endelige udgave genbesøger den banebrydende fortælling i The Talos Principle og lader spillerne fordybe sig i en udvidet og genfortolket rejse gennem simulationens verden. The Talos Principle: Reawakened introducerer nyt indhold, en forbedret spiloplevelse og et opdateret udtryk. Genoplev den anmelderroste udvidelse Road to Gehenna, og dyk ned i et helt nyt kapitel, In the Beginning. Oplev historien om Alexandra Drennan, som står over for dybe eksistentielle spørgsmål, mens hun orkestrerer simuleringens første kritiske test og udfordrer spillerne til at tænke over den menneskelige tilstand. The Talos Principle 2 The Talos Principle 2 er et tankevækkende hovedbrudsspil i første person, der udforsker og udvider de filosofiske temaer og bjergtagende omgivelser fra det første spil med stadigt mere udfordrende opgaver. Det biologiske menneske er uddød, men menneskenes kultur lever videre i den robotverden, du bliver født ind i. Du kommer ud på et vildt eventyr, der blandt andet involverer en mystisk gigantbygning med store kræfter. Jo mere du opdager, des flere spørgsmål får du til selve meningen med kosmos og civilisation. De brudte løfter om en bedre fremtid, frygten for at gentage menneskehedens fejltagelser, troen på fornuft og afsværgelsen af menneskeheden – de valg, du træffer, og de alliancer, du indgår, påvirker begivenhedernes gang.