The Talos Principle Origin Bundle
Denne pakke indeholder: The Talos Principle og The Talos Principle: Reawakened. The Talos Principle The Talos Principle er et filosofisk førstepersons-puslespil fra Croteam, skaberne af serien Serious Sam, og er skrevet af Tom Jubert (FTL, The Swapper) og Jonas Kyratzes (Infinite Ocean). Påtag dig rollen som en sansende kunstig intelligens, der er placeret i en simulation af menneskehedens største ruiner og forbundet via en mystisk katedral. Spillerne får til opgave at løse en række stadigt mere komplekse puslespil, der er flettet sammen til en metafysisk parabel om intelligens og mening i en verden, som er dømt til at gå under. The Talos Principle: Reawakened Træd tilbage i en verden af tankevækkende gåder, filosofiske intriger og betagende billeder med The Talos Principle: Reawakened. Denne endelige udgave genbesøger den banebrydende fortælling i The Talos Principle og lader spillerne fordybe sig i en udvidet og genfortolket rejse gennem simulationens verden. The Talos Principle: Reawakened introducerer nyt indhold, en forbedret spiloplevelse og et opdateret udtryk. Genoplev den anmelderroste udvidelse Road to Gehenna, og dyk ned i et helt nyt kapitel, In the Beginning. Oplev historien om Alexandra Drennan, som står over for dybe eksistentielle spørgsmål, mens hun orkestrerer simuleringens første kritiske test og udfordrer spillerne til at tænke over den menneskelige tilstand.