Rabbids: Party of Legends
Tag på en legendarisk rejse med Rabbids i dette hylesjove festspil! Deltag i en episk mission, fyldt med hylesjove øjeblikke og farverige figurer. Slå dig sammen med familie og venner, og nyd de mange latterligt sjove minispil i den mest episke rabbids-fest nogensinde. - Hop ind i multiplayer-kaos med op til fire spillere lokalt. - Lav hold og konkurrér i 50 sjove minispil - Byg en tilpasset playliste af dine yndlings-minispil - Der er plads til alle med tilpassede sværhedsgrader og intuitiv styring - Oplev en legendarisk historie, fyldt med farverige figurer, igennem fire kapitler.