NINJA GAIDEN: Ragebound
EN HELT NY UDGAVE AF NINJA GAIDEN-SERIEN AF SIDESCROLLERE NINJA GAIDEN: Ragebound fra de anmelderroste udviklere af Blasphemous er en vellykket kombination af den klassiske baggrundshistorie og gameplayet fra Tecmo-udviklerne (nu KOEI TECMO GAMES) bag den klassiske æras NINJA GAIDEN-serie med den samme dybde og hæsblæsende action som moderne 3D-titler. Det bedste fra begge verdener kombineres i et episk og tempofyldt eventyr. OPLEV ET HELT NYT KAPITEL I NINJA GAIDEN-SAGAEN Vores historie tager sin begyndelse, da Ryu Hayabusa rejser til USA for at vise sin far ære. Mens han er borte, bliver barrieren mellem menneskehedens og dæmonernes verden pludselig nedbrudt, og en frygtindgydende hær raserer Hayabusa-landsbyen, som nu står over for sin hidtil største trussel, uden at Ryu er der og kan hjælpe. En ung ninja fra Hayabusa-landsbyen, Kenji Mozu, møder denne nye trussel med oprejst pande. Han er udlært af Ryu og kæmper som en gal, men hans situation bliver hurtigt desperat. Kenji tvinges til at ty til en forbudt kraft, glemmer flere århundredes stridigheder og allierer sig med den uhyggelige Black Spider-klan i troen på, at kombinationen af deres sjæle og evner er det eneste, der kan frelse verden fra dæmonherrens onde magt! GAMMELDAGS GAMEPLAY PÅ EN HELT NY MÅDE NINJA GAIDEN: Ragebound kombinerer den gammeldags stemning med moderne finpudsning og leverer stadig action fra første skridt ligesom i de klassiske titler, og samtidig har det endnu mere dybde. Den nye helt Kenji Mozu får følgeskab af den dygtige snigmorder Kumori. Få mulighed for at styre disse to mægtige ninjaer samtidig, og afslør deres historier, som har en fælles tråd. Brug Ninja Fusion til at slippe altødelæggende kræfter løs, og tilintetgør dine fjender. NINJA GAIDEN: Ragebound har en uforlignelig spilmekanik, som er nem at lære, men utrolig svær at mestre og vil udfordre selv de mest hærdede fans af NINJA GAIDEN-serien! ET FANTASTISK OPGØR MED PIXELGRAFIK Oplev en helt ny udgave af det klassiske NINJA GAIDEN-univers med imponerende og omhyggeligt designet grafik. Alle fjender er genskabt med detaljer, der har været umulige at opnå indtil nu. Den brutale og nostalgiske stemning i NINJA GAIDEN: Ragebound er en hyldest til fortiden og sætter samtidig en helt ny standard for moderne pixelgrafik, hvor alle kampe er en fryd for øjet. Har du det, der skal til for at blive en sand ninjamester?