Legend of Mana
"Verden kan formes af din fantasi! Vidste du det?" Legend of Mana er et action-RPG, hvor du tager på eventyr gennem Fa'Diels verden! Opdag en verden beboet af alle mulige væsner: mennesker, bæstfolk, piratpingviner, vise drager og Jumi, en race på vej mod udslettelse. Hver har de deres eget værdisæt, og de oplever både konflikt og samarbejde hen over denne fortælling. Historien udfolder sig foran en grafisk baggrund, der efterligner stilen fra en charmerende billedbog og ledsages af et magisk soundtrack. Spilfunktioner ◆ "Land Creation"-system Placer de artefakter, som du har fundet under dine eventyr, på det tomme kort for at afsløre nye byer og dungeons. De fører historien videre. Mens kortet bliver mere og mere levende, forvandles det til en optegnelse over den sti, som dit eventyr har fulgt. ◆ 68 forskellige begivenheder Historien er sammensat af i alt 68 forskellige begivenheder. Hvem vil du mon møde, og hvor møder du dem? Hvordan vil din fortælling udfolde sig? Det afhænger helt af dine valg. Når du har fuldført en begivenhed, så husk at tale med Li’l Cactus, som venter på dig derhjemme! ◆ Omfattende, dybdegående indhold Du låser op for forskelligt indhold ved at fuldføre særlige begivenheder. Dette kan give dig mulighed for at smede våben og rustninger, skabe golems og holde kæledyr. Du kan drage ud på en mission efter det mægtigste våben eller søge efter unge monstre. Det er helt op til dig, hvordan du spiller.