Monster Sanctuary
Monstertæmning møder Metroidvania. Saml, træn og bekæmp monstre i en smuk side-view pixel-verden. Vælg din spøgelsesagtige fortrolige, følg i dine forfædres fodspor for at blive monstervogter, og red Monster Sanctuary. Tag ud på et episk eventy ved at bruge de kræfter og monstre, du indsamler, og det hold, du opbygger, for at låse op for en evigt-udvidende verden. På din jagt efter at blive den ultimative monstervogter, vil du afdække årsagen til det mysterium, der truer freden imellem mennesker og monstre. Udforsk en verden inspireret af Metroidvania. Dine monstres kræfter gør, at du kan udforske og udvide verdenen. Skær slyngplanter ned, riv mure ned og forcér afgrunde - altsammen med hjælp fra dine monstre. Sammenkald dit hold. Udklæk, indsaml og træn monstre fra hele verdenen, og opbyg dit hold. Hvert monster har et unikt evnetræ, så du kan tilpasse og skræddersy din gruppe. Kæmp i taktiske 3V3-kampe. Planlæg dine angreb for at opnå maks. effekt ved at sammensætte dine slag for at skabe combos. Klø på og find den bedste combo for at optjene sjældne monsteræg! Bekæmp monstervogtere over hele verden! Konkurrer én-til-én i en test på evner og dygtighed i spiller-mod-spiller online! Saml og træn monstere, få maks. ud af deres evnetræer, og gå op imod venner og fjender i en episk kamp, indtil kun dine monstere står tilbage.