34 Sports Games - World Edition
Vælg din spillestil: Hurtig kamp eller turnering? Konkurrer eller spil sammen på stadion! Oplev et væld af spil: Uanset om du elsker fodbold, basketball, vægtløftning, trampolin, bueskydning eller endda bowling, så finder du alle dine yndlingssportsgrene her! Forsvar dit land, og rejs rundt i verden! Vælg et land, og konkurrer om at få nye verdensrekorder! Efterhånden som du gør fremskridt i spillet, får du mulighed for at låse op for nye kostumer til dine figurer. Er du klar til at vise dine evner og tage alle udfordringerne op? Så kom i gang, og bliv mester!