10tons Action Puzzle Bundle
Spellspire er en spændende blanding af et action-rollespil og et spil med ord. Kast besværgelser ved at stave ord med bogstaver fra en pulje, og skyd dem af sted med din tryllestav! Jo længere ord, jo større effekt! Sparkle Unleashed er et spændende tre på stribe-spil med action- og hovedbrudselementer og fantastisk smukt og flydende gameplay!