Sparkle Bundle
Få de to bedst sælgende marble shooter/match-three-action-hovedbrudsspil til en fantastisk pris! Sparkle 2 og Sparkle Unleashed byder på ekstremt velpoleret gameplay, mageløs grafik og lyd og jordskælvsagtige powerups. Forvis mørket ved at matche kugler som en mester!