10tons Adventure Puzzles Bundle
Sparkle 2: Sparkle 2 er et fantastisk velpoleret Marble-spil fyldt med hovedbrud, action, smuk grafik og et fantastisk soundtrack. Match dine Orbs, inden de falder ned i afgrunden, og find vej gennem et betagende smukt eventyrland! Azkend 2: Stig om bord i et fantastisk eventyr! Oplev et utroligt match tre-spil, og udforsk en af de mest forbløffende verdener nogensinde.