Shamans & Cyborgs bundle
Shaman's Mask of the Rune Magic Ikke-lineært platformspil actionspil om en shaman og hans maske. Funktioner: - Minimalistisk nærkampssystem med unddragelsesmekanik - Forskellige besværgelser (runer) at vælge imellem - Fjender og chefer med forskellige evner og angrebsstil CrushBorgs "Run and Gun" oldschool singleplayer platformspil med NES æstetik, inklusive en autentisk 8-bit chiptune.