Square Enix Ltd.Simulátory
Nezapomeňte se usmívat, zatímco budete smývat špínu v místním sochařském parku. Pokochejte se, splyňte s každou sochou. Co vám připomíná? Tichý odpočinek a možnost očistit svou mysl, nebo kreativní prostor, který může být vaším plátnem? Tady nejsou žádné špatné odpovědi, pouze umění... a špína! Odsekávejte vrstvy bláta a odhalte čisté linie náramně zašpiněných výstavek, zatímco vás bude provázet oceňovaný sochař Darcy d‘Arcy. Příští zastávka – metro! Obyvatelé Muckinghamu musí změnit cestovní plány kvůli ohromnému znečištění. Ukliďte podzemku, umyjte vlakové soupravy a vraťte všemu dokonalost – zevnitř i zvenčí! Tentokrát reklamy nevynechávejte, protože plakáty ve vlacích metra vám poskytnou náhled na to, co vás čeká během dalších výprav v PowerWash Simulator... O Muckingham Files Muckingham Files je série bezplatných aktualizací bonusových úkolů, která vás zavede na dosud neviděná místa z originálního světa PowerWash Simulator s novými postavami, lokacemi a příběhy. Zjistěte víc informací o svém hřišti a jeho obyvatelích coby ten nejžádanější čistič ve městě.