Mob Control: Gold Edition
Zažij podivně uspokojující pocit z toho, jak se tvůj dav násobí při každém výstřelu na bránu! Sleduj, jak se tvá armáda rozrůstá do obřích rozměrů! Nasazuj strategicky své šampiony, abys prorazil skrz nepřátelské davy a dorazil k jejich základnám. Vyber si nejlepší kombinaci pro výhru! Funkce: - vystřeluj nové rytířské jednotky, které jsou silnější a odolnější než běžné - použij nového šampiona Explodona se skokovou dovedností a finálním výbuchem - aktivuj ultimátní útok „Raketový déšť“, který bombarduje nepřátele bombami - otevři 12 nových balíčků s kartami - utrácej 25 000 zlaťáků na vylepšování karet v arzenálu - střílej jednotky z děla a zvětšuj svou armádu - když je dělo přebité, vysílej mocné šampiony - hraj s kamarádem v lokálním multiplayeru a střílejte z obou děl současně - používej násobitele a zrychlovače strategicky pro výhodu - nič základny nepřátel a vylepšuj ty své - hraj i proti dvěma nepřátelům najednou! - odemykej a vylepšuj děla, šampiony, jednotky i ultimátní schopnosti! - sbírej karty z booster balíčků a rozšiřuj sbírku Využívej speciální prvky jako zrychlovače, násobitele, pohyblivé brány a další. Braň se, dobývej a zvítěz v epickém tower defense souboji! Potřebuješ pomoc? Pozvi kamaráda do lokálního multiplayeru! Společně vymyslete strategii a ovládněte bojiště s dvěma děly! Vyhrávej bitvy, sbírej karty různých vzácností a posiluj svou sbírku. Sběratelské karty přinášejí nové taktické možnosti. Odemykej děla, šampiony a jednotky a sleduj jejich vývoj! Shromáždi armádu, využij sílu karet a staň se mistrem tower defense!