Mitama Dance of Wealth
Dodatečný obsah ke stažení, který zvyšuje míru výskytu „Saki Mitama“, démonů, z nichž padají předměty, které lze prodat za peníze macca. *I bez tohoto DLC stále existuje malá šance, že se Mitama objeví. *Míru výskytu můžeš v polovině hry změnit v nastavení.