Like a Dragon: Infinite Wealth Leveling Set (Small)
Doplněk pro hru Like a Dragon: Infinite Wealth, který obsahuje užitečné předměty pro navýšení úrovně a statistik vaší skupiny. * Vezměte prosím na vědomí, že tato sada je součástí jiných balíčků. * Tuto sadu lze zakoupit pouze jednou. Obsah: - Level Booster (speciální jednorázový předmět) x 5 - Health Booster (speciální jednorázový předmět) x 1 - Mood Booster (speciální jednorázový předmět) x 1 - Muscle Booster (speciální jednorázový předmět) x 1 - Guts Booster (speciální jednorázový předmět) x 1 - Brain Booster (speciální jednorázový předmět) x 1 - Spirit Booster (speciální jednorázový předmět) x 1 - Reflex Booster (speciální jednorázový předmět) x 1 Level Boostery: Tyto předměty poskytují dostatek bodů EXP k navýšení úrovně postavy o 1. Neovlivňují hodnosti povolání a nelze je použít u postav, které již dosáhly maximální úrovně (99). Vezměte rovněž na vědomí, že poskytují pouze tolik bodů EXP, kolik je potřeba, a tudíž mají největší přínos v okamžiku, kdy jsou postavy co nejdále od následujícího zvýšení úrovně. Stat Boostery: Tyto předměty zvyšují odpovídající statistiku postavy (HP, MP, Attack, Defense, Magic, Willpower, Agility). Nelze je použít pro postavy, které mají danou statistiku na maximální úrovni.