FOUNTAINS - Shattered Shape
Shattered Shape je rozšíření pro FOUNTAINS. Pokračujte ve své cestě napříč tajemným a nebezpečným Jediným královstvím a odhalte pravdu o proroctví Uzurpátora v úplně novém, zvráceném dobrodružství. Vydejte se do neprobádaných končin Jižní Pustiny byly Jediným královstvím dávno opuštěny a ponechány napospas zkáze. Přestože jsou pro většinu poutníků příliš nebezpečné, zahaleného cizince sem vede neodolatelné volání. Prozkoumejte nové kobky, odhalte skrytá tajemství a postavte se novým výzvám těchto prokletých krajů. Postavte se děsivým mystickým nepřátelům V jižních Pustinách číhají noví nebezpeční protivníci. Od nestvůr po znetvořené bytosti – pokřivené tvory potkáte na otevřených pláních i v temných zákoutích, zatímco dravé šelmy vyhlížejí další kořist. Mnozí, kteří se sem vydají, se nikdy nevrátí. Ti, kteří přežijí, už nejsou stejní. Ovládněte nový mocný arzenál Na jihu objevíte řadu nových schopností, které vám pomohou na cestě. Používejte nové magické meče, mystické nástroje matoucí nepřátele a sbírejte jedinečné sady zbroje, abyste bojovali stylově i účinně. Odhalte pravdu o Uzurpátorově proroctví Během putování Jediným královstvím vás záhadný hlas zavede do drsných jižních krajů. Nové postavy vás provedou Pustinami prostřednictvím tajemných úkolů a odhalí další střípky proroctví Uzurpátora. Čím hlouběji proniknete do příběhu těchto zemí, tím více vás čeká nečekaných odhalení.