Enlisted - STG 45(M) Squad
Tento balíček obsahuje: - Prémiové družstvo 32. divize granátníků, 88. pluku + útočná puška STG 45(M) - 300 Zlata. Zakoupením tohoto balíčku získáte prémiové družstvo 32. divize granátníků, 88. pluku granátníků Wehrmachtu během bojů o Berlín. Družstvo tvoří čtyři vojáci třídy "Útočník" a jeden voják třídy "Ženista", vyzbrojení STG 45(M) - útočnými puškami se zpožděnou akcí. Pozor! Unikátní zbraň z balíčku je k dispozici pouze pro toto družstvo.