Chef Life - TOKYO DELIGHT
Vydejte se na cestu napříč japonskou gastronomii s balíčkem TOKYO DELIGHT. Přidejte do svého menu 8 ikonických japonských receptů, z nichž všechny můžete až třikrát vylepšit. Připravujte lahodný ramen, tempuru, gyozu a samozřejmě tradiční sushi. K přípravě pokrmů můžete využít 24 nových ingrediencí, včetně wasabi, sójové omáčky a misa, a nabídnout tak svým zákazníkům nové chuťové zážitky. Zvládněte umění přípravy rýže na sushi s novou speciální kuchařskou stanicí. Kontrolujte, kolik se přidá octa, ať dosáhnete správné rovnováhy a připravíte dokonalou rýži, bez které se kuchyně Země vycházejícího slunce neobejde. Proměňte svoji restauraci v útulnou izakaju hodnou tokijských ulic s 54 prvky interiérové výzdoby. Vylepšete svoji prezentaci pomocí 5 nových věcí pro doplnění pokrmů. Oblékněte svého šéfkuchaře do nového ikonického outfitu pravého sushi mistra.