Bus Simulator 21 Next Stop - MAN Bus Pack
Upozornění pro všechny řidiče autobusů v regionech Angel Shores a Seaside Valley! Chcete modernizovat svou flotilu pomocí nového obsahu „Bus Simulator 21 Next Stop“, ve kterém nechybí zbrusu nový městský autobus MAN Lion's City 12 se třemi vybranými interiérovými sadami? V tom případě je tenhle rozšiřující balíček právě pro vás! Upgradujte svou verzi hry Bus Simulator 21 na Simulator 21 – Rozšířená edice a těšte se na následující obsah: 1. MAN Lion's City 12 Nový MAN Lion's City byl navržen ve spolupráci se zákazníky společnosti MAN. Veškerá vylepšení interiéru i exteriéru z něj činí obzvlášť atraktivní model. Tento nový městský autobus se však nepyšní jen futuristickým vzhledem – stane se vrcholným prvkem celé vaší autobusové flotily! Těšte se na 12,2 metru dlouhý pevný autobus se 2 nápravami, 3 dveřmi a 37 sedadly. 2. 3x interiér autobusu Autobus MAN Lion's City 12 je dodáván se třemi autentickými návrhy interiéru se speciálně vytvořenými barevnými vzory sedaček a atraktivními texturami podlahy. Tak neváhejte, řádně je vyzkoušejte (i ve svých ostatních autobusech) a staňte se dopravcem udávajícím nové trendy! Upgradovací balíček Bus Simulator 21 Next Stop vyžaduje základní hru.