Blood Bowl 3 - 2,225 Warpstone
Tento balíček odemkne 2 225 kusů Warpstonu, což je virtuální měna, kterou můžeš utrácet v Blood Bowlu 3. Můžeš za ni nakupovat různé zboží včetně Blood Passu a předmětů úprav.