3 Funkce pro usnadnění
ARIDA: Backland's Awakening. A story of survival and adventure in the brazilian backlands. Face the drought to explore the more arid regions, gather resources and discover clues about the fate of the young Cícera. FEATURES Equipped to venture out: To survive in ÁRIDA you will need some equipment. Use the machete and hoe for essential actions such as getting water, opening paths, or cutting a corn crop. But do not forget to have a handful of grindstones because blunt equipment is of no use! Get ready with recipes: To live in the backlands you need to be wise. The fauna and flora are unusual, so try to learn the recipes available for crafting with the typical items of the region. Maybe one day you need to cross the backlands ... Interact to survive: Hunger and thirst can be very cruel in the backlands during the drought. Ask for help for the elders of your village and solve their quests to get some water and food. Explore to know: Explore the aridest regions to learn more about the backlands and find the resources you need to stay on your way. A full inventory is always a good idea! Stories to learn: The Brazilian backlands is a special place, with many stories that would only happen there. Venture out to search for the collectible lost objects and find out more about the legends of the backlands. STORY The drought this time came much stronger and changed daily life here in the backlands. Many plantations were lost, animals died and families abandoned their homes. It is in this scenario that Cícera lives, a curious young girl who uses the advice of her grandfather and other villagers to learn how to survive and strengthen herself to face the drought and realize her greatest dream: exploring the backlands to reunite with her parents.