Chickens Madness
دجاج جنون الدجاج تديك القدره المطلقه فى إنك تكون فرخه و تتصرف زى الفراخ فى شويه مراحل فريدة من نوعها مع صحابك و عيلتك و أى حد عايز تلعب معاه جنون آه, مهو الموضوع كله عن الجنون! اجرى, نط, طير فعص الحجات بالبطبوطه, أضرب, شللت, بيض كتاكيت و أفرح بعيالك. كل اللى إنت محتاجة علشان تخلى الفراخ تجنن عالآخر خصائص اللعبة - لعب جماعى ع الكنبة, مفيش أحسن من كده! - تلاتين مرحلة فريدة من نوعها - أكتر من تلاتين ميكانيكيه لعب مختلفة علشان تحترفهم - رسومات و تحريك و جو ولا أحلى, حاجه كدا مزيج من كل أنواع الكارتون اللى بنحبه و كبرنا معاه - نظام تحكم ميخرش الميه! أختيارت كيتر وحركات كتير تناسب كل المستويات من المبتدأ للمحترف. سهل تفهم التحكم, لكن صعب تحترفه و تتقنه. - أتشيفمنت, لازم كله يلعب ويتعاون علشان الأتشيفمنتس دى تتفتح - ألعبها مع العيلة, الصحاب, الصغيرين, و الكبار. هى لعبه تناسب أى كل وكل حد..هو أنا قلت ان اللى اختبرو اللعبه كان سنهم من 3 سنين لحاد 60 سنه؟ - أرض الملعب, مرحله مخصصه بس للتدريب علشان تتقن اسلوب التحكم بدون قيود أو وقت, العبها لوحدك أو مع حد تانى - الحضور أو ال Live Presence علشان كل اللى عندك فى الصحاب, يشوفو أنت بتعمل ايه فى جنون الدجاج...و يتغاظو!