Volgarr the Viking II
Повернення короля вікінгів Більш ніж через десять років після дебюту хаотичної та складної гри при вікінга Вольгарра історія короля варварів продовжується в новій безкомпромісній формі. Volgarr the Viking II — це хардкорний двовимірний екшн-платформер, у якому один невдалий рух може призвести до жорстокої смерті. Ті, хто проходив оригінальну гру, відразу впізнають невпинний стиль геймплею, навіть незважаючи на нові бонуси, форми магії, типи ворогів і динамічний саундтрек. Сиквел має такий самий невблаганний аркадний рівень складності, характерний для 1980-х років, як і оригінал, але також (милосердно, неохоче) пропонує сучасні параметри для зручності гравця, наприклад контрольні точки, стани збереження та режим невмирущості. Ви самостійно вирішуєте, наскільки тяжким має бути проходження, тож тепер вікінгом може бути кожен! Завдяки новим і більшим світам, натхненним скандинавською міфологією, великою кількістю кінцівок і безліччю безжальних босів, яких потрібно перемогти, Volgarr the Viking II розширює та покращує оригінал у всіх відношеннях. Одягніть шолом вікінга, витягніть меч і подолайте цю жорстоку пригоду!