TEVI
Відправтеся на епічну пригоду, сповнену екшену, та рубіть, увертайтеся та робіть комбо на вашому путі через цей гігантський яскравий світ. Досліджуйте світ і знаходьте приховані секрети. Оберіть свій набір зброї та вмінь, щоби завжди виходити переможцем в кінематографічних боях із босами. Пориньте у легенду. сповнену таємниць, магії та божевілля у TEVI, метроїдванії з елементами bullet hell.