Mamorukun ReCurse!
ТРИКЛЯТІ КУЛІ! Змінюйте складність під час гри за допомогою «Проклятих куль»: змітайте менших ворогів і прибирайте снаряди з екрану, або підсилюйте більших, щоб їх було важче перемогти... Що більший ризик, то кращі результати — ба більше, ви навіть можете проклясти себе, щоб збільшити шкоду й подолати сильних ворогів. ПРОКРУЧУЙТЕ СВІЙ ШЛЯХ Ця гра — стрілянка з вертикальною прокруткою: персонаж має рухатися вперед, щоб пройти рівень. Але зауважте: у грі є таймер, тож стояти на місці не варіант! КЛАСИКА АРКАД Mamorukun Curse! вперше з'явився в японських аркадних залах у середині 2008 року. В основі проєкту лежить традиційна японська міфологія, втілена у барвистому, чарівному й дружньому світі. ДОПОВНЕНА Й ПОКРАЩЕНА Тепер у грі є підтримка широкоформатних дисплеїв і сучасних двостікових контролерів. Крім того, гра сповнена контентом! Режими «Історія», «Аркада» й «Випробування», персонажі з випущених раніше доповнень, альтернативні костюми, режим галереї... На вас чекає майже стільки ж відкриттів, скільки куль...