Chocolate Factory Simulator
Навіть автомати люблять шоколад у світі Chocolate Factory Simulator! Ласкаво просимо в Chocolate Factory Simulator, де зубчасті колеса і пара працюють понаднормово, щоб створити найсмачніший шоколад! Використовуйте свою майстерню з годинниковим механізмом, повну вишуканого обладнання, щоб створити будь-який вид шоколаду, про який тільки можуть мріяти ваші клієнти! Світові технології в стилі стімпанк ідеально підходять для виготовлення солодощів, і всі вони доступні для вас у вашому виробництві. Задовольте навіть найвибагливіших клієнтів. Світ Chocolate Factory Simulator наповнений різними клієнтами з різних країн і висот, які збираються на вашій фабриці заради одного: їхнього улюбленого шоколаду. Приймайте їхні замовлення та вивчайте їхні вподобання, щоб завоювати лояльних клієнтів. Відкрийте для себе барвистий світ за межами вашої майстерні через їхні особистості. Мистецтво шоколаду. Створюйте вишукані праліне, використовуючи всі парові та зубчасті технології, які є у вашому розпорядженні у вашій майстерні. Відкривайте для себе різноманітні рецепти та творчо підходьте до їх презентації - змінюйте форму, колір і навіть додавайте аксесуари, щоб зробити шоколад по-справжньому унікальним! Загорніть його в яскраву упаковку і вуаля! Ви створили коробку красивих цукерок! Найміть свій власний автомат! Жонглювати кожним замовленням та забаганками клієнтів самостійно було б нелегким завданням. Ось чому у вас є Nougat! Nougat - це ваш персональний автомат з виробництва шоколаду. Дайте йому завдання, модифікуйте його, покращуйте його можливості, і ви отримаєте найкращого помічника шоколатьє, про якого тільки можна мріяти!