Högtrycksspola dig till framgång med mångsidiga Rail Head Treatment Train RHTT kommer med fyra vagnvarianter, var och en med sin egen utrustning, tillsammans med en väderbiten Class 66 som sprutar bort löven från den hetsiga passagerartrafiken på Southeastern Highspeed. Upplev friheten med höghastighetståg med det moderna Dispolok BR 182 Denna rusande tjur återupplever sina dagar i gult och grått och utför gammal och ny snabb godskörning så väl som höghastighetstrafik mellan Kassel och Würzburg. Släpp lös Taurus kraft när mörkret faller! Ta dig an utmanande väder i kulturarvet Santa Fe F7 Santa Fe F7 tar med sig sitt högt uppskattade kulturarv till Cajon Pass, från att erövra toppar, transportera gods i warbonnet-stil och ge en smak av ikonisk utrustning från förr till Kaliforniens järnvägsfans!