Förbättra din arsenal och anpassa dig för att slå dina fiender med vapnen Chockvåg och Gaussgevär 2.0. Innehåller digitala exemplar av: * 1 vapen: Chockvåg * 1 Gaussgevär 2.0 Chockvåg - Chockvåg var ursprungligen tänkt som ett icke-dödligt verktyg för att skingra stora massor, men intensiteten i skotten gjorde det för farligt att användas mot annat än sånt man vill blåsa i tusen bitar. Gaussgevär 2.0 - Utrustat med ännu fler elektromagnetiska spolar, som dessutom har förbättrats med modifierade kinetiska stabilisatorer – Gaussgevär 2.0 är en markant förbättring av originalet på alla sätt.