NINJA GAIDEN 4 Preorder Standard Edition
Förbeställ nu för att få Dark Dragon Descendant-utseendet till Yakumo vid lanseringen. Den definitiva hack 'n slash-spelserien är tillbaka med NINJA GAIDEN 4! Ge dig ut på ett banbrytande äventyr där historia möter innovation, stilar blandas och striderna inte känner några gränser. Legenden är tillbaka Återvänd till de intensiva och snabba striderna som gjorde NINJA GAIDEN till en av tidernas främsta actionspelserier. Återupplev legendarisk spelhistoria med en stor dos stil för en ny generation spelare. Hack 'n slash på en ny nivå NINJA GAIDEN 4 kombinerar det beprövade stridsupplägget signerat Team NINJA med PlatinumGames stilfulla och dynamiska action. De snygga kamperna belönar precision och strategi, och med så kallad Bloodbind-ninjutsu förvandlar du vapnen för riktigt förödande attacker mot fiender – vid sidan om återvändande tekniker som Izuna Drop och Flying Swallow. Dessutom är legendaren Ryu Hayabusa tillbaka med omgjorda men välbekanta redskap att bemästra. NINJA GAIDEN 4:s möjlighet att anpassa spelupplevelsen gör att du som veteran får dig en rejäl utmaning medan du som inte spelat serien förr får ett fängslande äventyr fullt av vändningar. En fiende från förr Ett miasmaregn som aldrig tycks ta slut drabbar Tokyo i en nära framtid efter att en gammal fiende återuppstått, och hela stadens öde ligger i händerna på en enda ung och begåvad ninja: Yakumo. Han har inget annat val än att kämpa sig fram genom cybernetiska ninjasoldater och mystiska varelser för att förlika sig med ett öde han delar med legendaren Ryu Hayabusa – och befria Tokyo från den uråldriga förbannelse som fått staden att duka under.