Jabba's Palace-karaktärpaketet
Dräggen från galaxens kriminella kretsar kommer till LEGO Star Wars: The Force Awakens med Jabba’s Palace-karaktärpaketet. Detta karaktärpaket inkluderar den mäktige Jabba the Hutt och hans lojala hejdukar Bib Fortuna, Malakili och de gamorreanska vakterna, plus prisjägaren Boushh, frontfiguren Max Rebo, dansaren Oola och prinsessan Leia i Jabbas fångdräkt.