INAYAH - Life after Gods
Den föräldralösa utstötta Inayah ger sig ut på en farlig resa för att hitta sin stam i de postapokalyptiska ruinerna av en avancerad utomjordisk civilisation. Under sin mentors vägledning navigerar hon genom en splittrad värld, knyter band och avslöjar hemligheter som omdefinierar innebörden av ”familj”. Upplev ett känsloladdat äventyr där varje beslut formar Inayas öde. Möt över 20 respektingivande bossar, alla med unik spelmekanik. Lär dig mönster, utnyttja svagheter och utkämpa strider där varje fas sätter dina färdigheter och din anpassningsförmåga på prov. Utforska en enorm 2D-värld med olika ekosystem som alla har olika hemligheter. Använd Inayahs rörelseförmågor och hennes trogna drönare Sputnik för att avslöja hemliga vägar och skatter. Bemästra Inayas handske, som förvandlas till svärd, spikklubba och nävar, alla med distinkta strids- och förflyttningsförmågor. Växla mellan former i luften för dynamiska strider och dynamisk utforskning. Anpassa Inayahs utveckling med uppgraderingar och amuletter som förbättrar hennes förmågor. Utveckla varje vapenform med färdighetsträd, anpassa din spelstil och ta dig an utmaningar på unika sätt. Spelet har otrolig 2D-grafik och noggrant handritade animationer. Den här hängivenheten till högkvalitativ estetik ser till att varje sekund av INAYAH blir till en fröjd för ögonen, och något som sticker ut från andra 2D-plattformsspel. Ge dig ut på ett oförglömligt äventyr i INAYAH - Life after Gods, där överlevnad och upptäckter banar väg för en ljusare framtid.