Goons: Legends & Mayhem
Goons: Legendarer och galenskap är en vansinnig blandning av arkadhockey, slagsmål och sportaction, gjort för att återskapa känslan av samarbetsspel på samma skärm. Spelarna kastas in i ett episkt äventyr för att rädda Zambonia – ett en gång skruvat och rikt kungadömen där hockey står i centrum för allting. Välj en av åtta unika figurer uppdelade i tre klasser: De anfallsfokuserade Skarpskyttarna, de försvarsorienterade Murarna och Vingmännen som kan fokusera antingen på att hjälpa sitt lag eller irritera motståndaren. 1–6 SPELARE SAMTIDIGT Samarbeta med en annan spelare i 2v2 hockeymatcher mot en enda målvakt, eller i ett klassiskt 3 mot 3-läge för totalt kaos. Att kommunicera är nyckeln till alls, och kommer att vara vägskälet mellan seger och förlust! 3 UNIKA KLASSER, OCH EN HÖG MED FIGURER Välj rätt figur för att skapa en lagstruktur som gör att du kan skjuta (och förhoppningsvis även göra) mål! Välja figurer från Skarpskyttarna (anfall), Murarna (försvar) eller Vingmän (stöd). Varje figur har sina unika förmågor, och speciella egenskaper, för stor variation och omspelbarhet. MATCHLÄGE Ren och skär man-mot-man arkadhockey med galenskap! Matcher som kommer föra dig tillbaka till tiden för ""samarbete på samma skärm"", allt medan du får en mer modern sportspelsupplevelse, med figurklasser och en målvakt som känns som en konstant bosstrid. Välj mellan lokalt samarbete, online med vänner, eller flerspelarspel med fullkomliga främlingar! ENVISA MÅLVAKTER Andra spelare är inte din enda huvudvärk, för målvakterna kommer också att göra sitt bästa för att blockera dina finaste stunter. Skott från håll, brutala anfall eller närstrid, de tar till alla medel för att skydda nätet. I berättelseläget i Goons: Legendarer och galenskap, blir målvakterna riktiga bosstrider, där var och en av dem lär ut hur du ska bemästra olika hockeytekniker, och förbereda dig inför dina riktiga matcher! SPÄNNANDE VÄRLDAR Spelet erbjuder en uppsjö av olika mijlöer att braka loss med dina vänner in, allt från de frusna kusterna vid en en gång frikostig fiskmarknad, till mytiska områden med trolldom och legender. Varje miljö har sin egna speciella mekanism, faror och målvakter. SAGOLÄGE Far iväg på en resa att rädda hockeyvärlden! Spela ensam och besegra maskotar för att försöka rädda världen från den Store Maskotören som försöker förstöra hockey för alla och envar. Ta dig igenom de olika banorna, lås upp nya figurer och undersök den virvel av dumheter som röjer runt i detta märkliga hockeyuniversum. GREJER ATT LÅSA UPP, KANSKE? Dyk ner i ett figursystem som låter dig skräddarsy ditt spel med olika dekaler och dräkter. Spela matcher, tjäna virtuella pengar, handla i butiker och shoppa loss! Kommunicera online och gör mål med stil!