DYNASTY WARRIORS 8 Empires
DYNASTY WARRIORS 8 Empires är den senaste delen i "Empires"-seriens, i vilken du försöker erövra det gamla Kina med både strategi och den action som har gjort WARRIORS-serien känd. Spelaren tar rollen som de tre kungadömenas hjälte och har i uppdrag att ena landet via strategiska beslut och actionfyllda strider!