Dragon Ball Xenoverse - GT PACK 1
Stanna längre i Dragon Ball Xenoverses unika universum med DLC:t GT Pack 1: - Tre spelbara karaktärer (GT Goku, Pan, GT Trunks) - Avsnitt och uppdrag - Mästare och mästaruppdrag - En bana - Färdigheter, kostymer och tillbehör - Z-själar Med detta innehåll kan du få ut mer av berättelsen i Dragon Ball Z och Dragon Ball GT genom enbart spelet eller med andra spelare i Toki Toki City.