DRAGON BALL FighterZ - SSGSS Goku and SSGSS Vegeta Unlock
Skaffa denna tidiga upplåsning av SSGSS Goku och SSGSS Vegeta för att spela med dessa två mäktiga karaktärer på en gång. Med sina förödande attacker och bländande tekniker, lär dessa två kämpar från den nya animen DRAGON BALL SUPER definitivt ha en plats i ditt drömlag! Kräver spelet DRAGON BALL FighterZ som säljs separat.