Born Of Bread
Varelser från en annan tidsålder orsakar förödelse över landet! Deras rackartyg ställer till med stora problem för alla. Mitt i allt drama som kokat i tusentals år så finner vi den osannolika hjälten, en golem av bröd, och hans nyfunna vänner. Tillsammans besöker de otroliga invånare och fascinerande karaktärer. Loaf ser kanske inte mycket ut för världen, men den enes bröd är den andres död – bokstavligt talat .Ett bakverk redo för underverk. Spela som en mjölgolem med oändlig fantasi och ett antal annorlunda förmågor i det här 2,5D-äventyrsspelet! Utforska de olika delarna av en fantastisk värld full av mysterier tillsammans med ett antal färgglada karaktärer. Med lite hjälp från dina vänner kan du besegra hotfulla och märkliga elakingar i ett udda och roligt turordningsbaserat stridssystem. Ett hemlagat stridssystem. Born of Bread ersätter gamla turordningsbaserade klyschor som passerat bäst före-datumet med ett interaktionssystem som sätter dina reflexer på prov. Det nya systemet innehåller även svagheter och motstånd. Samarbeta med dina kompisar. Loaf klarar det inte själv. Träffa nya karaktärer under ditt äventyr, var och en med sina egna förmågor och en unik personlighet. Använd deras unika förmågor för att övervinna hot och hinder i strider och under utforskning.