Wildshade: Unicorn Champions
Race naar de finishlijn op een eenhoorn! Wildshade: Unicorn Champions is een racegame voor het hele gezin die zich afspeelt in een magische en kleurrijke wereld. Win alle toernooien om de zeldzaamste rijdieren te ontgrendelen, fok ze om de kampioen van je dromen te creëren en word de allerbeste ruiter in de fantasiewereld van Wildshade. Kenmerken: - Gallopeer op hoge snelheid, spring behendig over obstakels en gebruik je magische krachten om je tegenstanders in te halen. - Verdien nieuwe uitrusting door races te winnen en rust je rijdieren uit met prachtige zadels, teugels en zadeldekens. - Ontgrendel 50 eenhoorns en magische paarden met verschillende soorten vacht en manen, en fok ze om het dier van je dromen te maken uit de honderden mogelijke combinaties. - Speel met je vrienden en familie in de plaatselijke multiplayermodus voor maximaal vier spelers. - Verken 40 fantastische racebanen en win alle toernooien om de beste ruiter in de wereld van Wildshade te worden!