SILENT HILL f
In het Japan van de jaren zestig wordt Ebisugaoka, het dorp van Shimizu Hinako, gehuld in plotselinge mist, waardoor haar thuis verandert in een verschrikkelijke nachtmerrie. Terwijl de stilte valt in het dorp en de mist steeds dikker wordt, moet Hinako de verdorven wegen van Ebisugaoka afleggen, ingewikkelde puzzels oplossen en het opnemen tegen afgrijselijke monsters om te overleven. Dompel jezelf onder in de wereld van Hinako, verteld door de beroemde auteur Ryukishi07, met meeslepende muziek en composities van Akira Yamaoka, plus prachtige visuals in een aangrijpend verhaal van twijfel, spijt en onvermijdelijke keuzes. Zal Hinako de schoonheid omarmen die verborgen ligt in gruwelen, of zal ze bezwijken onder de waanzin die ze tegemoet treedt? Ontdek een nieuw hoofdstuk in de SILENT HILL-serie, psychologische horror gesitueerd in een angstaanjagende Japanse omgeving. *Deze game bevat weergeven van discriminatie op basis van geslacht, kindermisbruik, pesten, door drugs opgewekte hallucinaties, martelingen en grafisch geweld. Deze game speelt zich af in de jaren 1960 in Japan en geeft de gewoonten en cultuur van die tijd weer. Deze weergaven zijn geen reflectie van de meningen of normen en waarden van de ontwikkelaars of van betrokken individuen. Mocht je je niet prettig voelen tijdens het spelen, neem dan even pauze of praat met iemand die je vertrouwt.