Hanoi Puzzles: Flip Match
Bouw torens door stukken om te draaien om de juiste kleur bovenop te krijgen, stapel stukken van dezelfde kleur om een toren te maken in een mysterieuze futuristische sfeer. Gebruik de regels van de beroemde Toren van Hanoi, waar een groter stuk niet bovenop een kleiner mag liggen. Bij elke zet draait het stuk om en verandert het van hoofdkleur; soms moet je meerdere zetten doen om de juiste kleur bovenop te krijgen. Wissel stukken tussen de sets om minder zetten te maken; je kunt ook twee verschillende torens bouwen met dezelfde set door alle stukken om te draaien. Ontgrendel geblokkeerde zeshoekige cellen door een toren van dezelfde kleur te bouwen, om nieuwe paden te openen en verder te gaan met het oplossen van het niveau.