Hanoi Puzzles Duet
Twee games, één tijdloze uitdaging. Hanoi Puzzles Duet bundelt Hanoi Puzzles: Solid Match en Hanoi Puzzles: Flip Match, twee originele puzzelervaringen geïnspireerd op de klassieke Toren van Hanoi, heruitgevonden in een ontspannend en futuristisch universum. Hanoi Puzzles: Solid Match Bouw torens door stukken van dezelfde kleur op een zeshoekig bord te stapelen. Ontgrendel geblokkeerde cellen om nieuwe paden te openen en doorloop 50 zorgvuldig ontworpen levels. Met zijn ontspannende gameplay, mysterieuze sfeer en originele soundtrack is Solid Match de perfecte introductie tot de wereld van Hanoi Puzzles. Hanoi Puzzles: Flip Match Ga de uitdaging nog verder aan! Draai stukken om de juiste kleur bovenop te krijgen, wissel stukken tussen sets en bouw zelfs twee verschillende torens met dezelfde stukken. Elke zet telt in deze slimme evolutie van de klassieke Toren van Hanoi. Geniet van 50 nieuwe futuristische levels met een Synthwave-soundtrack geïnspireerd op de jaren 80 en stijlvolle visuals. Ontdek de ultieme Hanoi-ervaring – slim, stijlvol en diep bevredigend. Hanoi Puzzles Duet is de perfecte collectie voor puzzelliefhebbers die houden van elegantie, logica en een vleugje mysterie.