PJ Masks Power Heroes: Machtige alliantie
Catboy, Owlette en Gekko werken samen met An Yu, Newton Star, Ice Cub, Lilyfay en Bastet om een Machtige Alliantie te vormen. Na een groot ongeluk in PJ Power HQ zijn waardevolle technologie en edelstenen over de aarde verspreidt. Deze Power Heroes moeten het opnieuw opbouwen. Stap in de Explorider en zoek in de stad, Mysterieberg en IJswereld naar verdwenen onderdelen. Maar wees snel! Voordat Romeo, Luna Girl en Night Ninja ze in handen krijgen. Samen zijn deze gewone kinderen groter en beter. Gebruik hun unieke vaardigheden om te vechten, geheimen te ontdekken en meer. Weet je, de nacht is het perfecte moment om de misdaad te bestrijden!