KinnikuNeko: SUPER MUSCLE CAT
Wacht... Een gespierde kat die aliens bestrijdt!? Bereid je voor op dit waanzinnige 2D platformavontuur met KinnikuNeko in de hoofdrol! Een kat met het lichaam van een bodybuilder die het opneemt tegen een groot buitenaards leger dat de planeet Aarde is binnengevallen en alle bewoners gevangen heeft genomen. Hij wordt vergezeld door zijn vrienden Lemon en Keita, die nog niet gevangen zijn genomen door de kwaadaardige wezens uit de ruimte. - Leuke 2D-platformgame met verschillende minigames die het ritme van het spel veranderen. Spartel als een poes of sla met de kracht van een schoolbus. - Spannend verhaal vol maffe humor, vriendschap, drama en actie. Vol charismatische en onvergetelijke personages. - Opvallende visuele stijl die een eerbetoon is aan Japanse anime uit de jaren '90. - Geweldige soundtrack die je reis kracht bijzet. - Ontdek alle geheimen door de levels opnieuw te spelen en de verborgen voorwerpen te vinden. - Miauw miauw miauw miauw (miauw met een knop). Doorloop verschillende levels door alleen je spieren te gebruiken om te vechten, of door als een poesje te klimmen totdat je de manier vindt om de mensheid te redden. Pas op! De slanke en woeste Generaal Pitaya zal het je samen met haar twee volgelingen niet makkelijk maken! Ontdek de bedoelingen van deze kwaadaardige beschaving in een verhaal vol humor, vriendschap, drama en actie. En dat alles onder een visuele esthetiek die typisch is voor Japanse anime uit de jaren '90 en traditionele animatie! Waarom besloten de aliens de aarde binnen te vallen? Waarom hebben ze alle mensen gevangen genomen? Wat bracht ze hier? Maar de grootste vraag... Een gespierde kat?!