WONDER BOY ASHA in Monster World
Asha, de krijger-hoofdrolspeelster van het spel, is betrokken bij een ernstig incident dat van invloed zal zijn op het voortbestaan van haar wereld. Onze groenharige heldin hoeft de wereld niet alleen te redden en gaat op avontuur met haar schattige vliegende vriend, de blauwe Pepelogoo. Asha en de Pepelogoo moeten samenwerken om de helden te worden die de wereld nodig heeft. De weg die voor hen ligt is lang - zullen ze hun wereld kunnen redden? ■ Een zijwaarts scrollend actiespel dat licht en gemakkelijk te spelen is. De actie is snel en uitdagend, maar het spel is afgestemd op gemakkelijk opnieuw proberen, waardoor het gemakkelijk is om het opnieuw te proberen. ■Bel het, pak het, gooi het, beweeg het, haar blauwe maatje Pepelogoo. Bundel je krachten met je partner om gimmicks en machtige vijanden te overwinnen. ■Verschillende actieniveaus Hoge bergen, vulkanen, ijs werelden, de hemel... Laten we samen met Pepelogoo door de verschillende gebieden rennen. ■Verken de uitgestrektheid van de wereld! De uitgestrekte wereld zit vol met onbekende ontmoetingen, gebeurtenissen en ontdekkingen. Zelfs als je een level al een keer hebt uitgespeeld, kun je nog iets ontdekken als je het opnieuw bezoekt. ■Versterk Asha en je bent klaar voor de moeilijkheden! Door voorwerpen en uitrusting te kopen, kun je je aanvals- en verdedigingsmogelijkheden versterken. Maak je klaar om het op te nemen tegen de machtige vijanden. ■ Trouw blijven aan de erfenis van de serie Voor Wonder Boy - Asha in Monster World is het oorspronkelijke personeel van het voormalige Westone Bit Entertainment bij elkaar gekomen om een spel te maken dat trouw blijft aan de geest van de originele spellen. Het team wordt geleid en geregisseerd door de bedenker van de Wonder Boy-serie, Ryuichi Nishizawa, en ondersteund door Shinichi Sakamoto (geluid), Maki Ōzora (karakterontwerp) en Takanori Kurihara (creatief beheer). Meer Wonder Boy dan dat kun je niet krijgen!