DOA5LR Costume Catalog LR01
This free download is required in order to use the following costumes for Dead or Alive 5 Last Round Aloha, Showstoppers, Beach Party, New Challengers, Last Getaway, Premier Sexy, and Ninja 2015. *The costumes cannot be used with this download alone. * Please install the latest title update in order to use this content.