Crossout — Herald of pyre
– Unique armoured car: “Herald of pyre”; – New weapon: minelayer “Doom”; – Cabin: “Deadman”; – Weapons: combat laser “Aurora”; – Character portrait: “Shaman Kagutsuchi”; – Movement parts: “Hermit” wheels (2 pcs.), “Hermit ST” wheels (2 pcs.); – Hardware: “Hot red” engine, “Expanded ammo pack”, “KA-2 Flywheel” recharge booster, “Doppler” radar, “Iris” scope; – Paint cans: “Kitsune” and “Pattern: Scorched Earth”; – A set of stickers and decor; – A set of structural parts; – 1500 in-game coins; – Maximum number of parts increased to 60. Kagutsuchi’s armoured car, like himself, combines two worlds: the blazing fury of the Firestarters and the cold strictness of the Syndicate. Its fiery patterns and predatory hull lines make it clear that this vehicle poses a dual threat, uniting the East and the West in deadly harmony. The unique armoured car presented in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases to 60. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Paint cans are a way to make your armoured car different from the pack. Coins — is the in-game currency, which is used on the market to purchase armoured car parts from other survivors and to pay for the rent of part-building workbenches. Attention! When buying multiple packs, the acquired coins stack!