3on3 FreeStyle – Clara Character Pack
Cool as always but like a flame on the court! Meet our QBEE Clara now! Experience the thrilling match with Clara with her lit skills! Let's get lit! This Package includes: - Character - Clara - Gold Card Ticket x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, Clara is exchanged for 50 Points as you open the package. *Upon purchasing, you cannot purchase Clara Intensive/Legendary Pack DLC.