The Game of Life 2 - Age of Giants World
Step into the new Age of Giants World! Experience a prehistoric land where pegs and dinosaurs are best friends. Unearth new places to live, from the Coastal Caves through the Jurassic Jungle, all the way to Stone Town – the first settlement of pegs! Prowl around in the Sabretooth Cat outfit, or dress as a Caveman or a vital Healer. Qualify as a Dino Dentist, a Raptor Postman, a Cave Drawing Artist and so much more. And, of course, there’s a Dino Onesie outfit for you to stomp around in. Roam across the land in the epic Fossil Dino Car, or zip around on the Rocky Bike! Travel back in time with your friends and family for a mammoth adventure through prehistoric life! INCLUDES: - A NEW WORLD TO EXPLORE – Step back in time and build a life amongst the dinosaurs! - THEMED COSMETICS – Six Jurassic outfits, six prehistoric avatars and four primeval vehicles. - CRAFT YOUR STORY – Build a family, find love, pursue a career and more, all while navigating an ancient land! Live out your glorious past life – let the Age of Giants World stomp into your collection today!